۱۳۸۷/۰۳/۱۷

دماوند شمال شرقی به جنوبی
















روز 14 خرداد به اتفاق گروه کانون کوهنوردان اسدآباد همدان راهی مسیر شمال شرقی دماوند(تخت فریدون) شدیم.
اعضاء گروه:
1.نادر خرّم ( سرپرست )
2.مرتضی معاهد
3.حمدالله صنعتی
4.عبدالله حاتمی
5.علی قهرمانی
6.سعید فریدونی
7.میثم کاوه
8.بهمن سجادی
9.افشین رمضانی(راهنما و مسئول فنی)

گروه به دو تیم تقسیم شد که یه تیم قله رو روز 15 خرداد صعود کرد و از همان مسیر برگشت،
تیم دوم هم که متشکل از من و سعید فریدونی و بهمن سجادی بود روز 16 خرداد به سمت قله حرکت کردیم.من برای خوابیدن روی قله دو دل بودم،که این کار رو بکنم یا نه!؟
2 دوست همراه من لوازم سنگینشون رو به تیم در بازگشت به ناندل سپردن و من ماندم و یه کولهء 20 کیلویی با کلیه لوازم شب مانی روی قله.
خیلی خوب و سرعتی حرکت کردیم،به طوری که ساعت 8 از پناهگاه بیرون اومدیم،ساعت 12.20 من روی قله بودم.
منتظر ماندن روی قله با دمای 20- و باد بسیار شدید برای رسیدن سعید و بهمن کمی سخت بود.
بعد از اومدن هر دو،روی قله جنوبی رفتیم،چندتا عکس گرفتیم و به سمت بارگاه راه افتادیم.
ساعت 13.10

توی اون هوای سرد ضمن مساعد بودن شرایط فیزیکیم تصمیم به پایین رفتن گرفتم.از قله تا بارگاه رو 1ساعت و 20 دقیقه رفتیم.همه رو سُر خوردیم و حسابی خستگی رو از تن به در کردیم.
بعد از صرف نهار 1 ساعت و نیم هم طول کشید که تا مسجد رفتیم.
از خیلی از شهر ها اومده بودن و هم دوستان قدیمی رو دیدم و هم کلی دوست جدید پیدا کردم.
جای همه دوستان خالی!

هیچ نظری موجود نیست: